October 15, 2010

proton inspira 2010


inpiration, proton inspira 2010, proton, 1Malaysia, kereta proton, kereta buatan malaysia, made in malaysia



err skali proton lancarkan produk baru la....Proton Inspira. kenapa tak letak nama Proton 1Malaysia ekk?? haha. memandai je aku ni. tapi nama tu pon bez gak kan??? cam bangga je lalu lalang kat ataz jalan raya nanti. kuikui. tapi proton baru ni juz ganti model waja yang dah ada kat pasaran dulu tuh....

harga bermula dari RM79,888 sehingga RM95,000ye. kumpul wet banyak2 taw baru boleh beli. tapi entah lah memang tak beminat pon beli keluaran proton. ada je kelemahan2 beliau kan. tapi design cam hensem dah. kalau lelaki bawak sesuai kot. entah bukan tak nak menyokong belilah barangan buatan Malaysia. tapi....,,, itulah, tak kuasa nak beli. wet poket pon mak huluq lagi. kihkih.

so sokong 1Malaysia! yeaahh ^^

1 comment

October 18, 2010 at 10:25 PM

memang cantik proton ni...
ada class....

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!