September 20, 2011

Vokal Bukan Sekadar Rupa

Assalammualaikum,

Rancangan realiti terbaru dari TV3, Vokal Bukan Sekadar Rupa bakal menemui anda. Tak habis-habis rancangan realiti nyanyian ni. Nampak sangat orang yang tiada rupa sempura umpama Erra Fazira hanya layak menyertai rancangan kesian macam ni. Kalau ujibakat kat Mentor ke, mesti reject awal-awal.

Tapi takpe lah, sekurangnya ada peluang mencungkilkan bakatnya ponn. Kalau macam tuh, mesti abang-abang yang bergigi rongak, akak bermata juling, serta adik-adik yang berjerawat batu tak mahu melepaskan peluang. Alah masuk tv nanti pandai-pandailah diaorang di make overkan. Jadi takdelah buruk sangat. Kot.


Inilah peluang mereka :


isu, vokal bukan sekadar rupa, realiti tv, 1Malaysia, love song, song lyric
Vokal Bukan Sekadar Rupa



Ok lah, makin lama makin duk merapu. Selamat mengharungi ujibakat! Kalau Kak Limah dah jadi cantik, jangan lupa kami semua ya. :p



12 comments

September 20, 2011 at 10:45 PM

wooihh cer kau roger-roger kak limah cakap ac mizal host weh hahhhaa

September 20, 2011 at 10:53 PM

wuaaa xphm
@___@

September 20, 2011 at 11:23 PM

tiba2 gambar mak limah la plak hahaha.. serammm..

September 21, 2011 at 12:08 AM

weiiiiiii!tang gigi takdak tu,aku rasa aku buleh kot masuk...aku takdak gigi (terus terang abih ni,haha) tapi satu je masalah dia,suara aku tatau la sedap ke tak,rasa sedap kot,muahahahahaha :D

September 21, 2011 at 12:16 AM

@yedkajang
hihi kna trim rmbut die..

September 21, 2011 at 12:16 AM

@meaw
lpas ni msti ade 'vokal xde tp xpe'.
adehh

September 21, 2011 at 1:08 AM

waa cunnyer gmbr2 tue..hehe

++ im follow u already^^

September 21, 2011 at 1:52 AM

hahah,,,,baik layan idola kecil, derr hahah

September 21, 2011 at 10:25 AM

cam The Voice nyer reality show pulak kan..hehehe

September 21, 2011 at 11:31 AM

hikkkk hik hik

September 21, 2011 at 12:08 PM

first time nampak iklan die semalam~

September 21, 2011 at 12:29 PM

rasanya programe mcm ni akan lebih membuatkan org nak menyanyi ajeh dari nak menhejar ilmu kan...ye la...jadi penyanyi jeh dah ble idup snng..emmmm

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!