August 16, 2011

Keseronokan Bermain Mercun


Assalammualaikum,


"Jom main mercun geng. Tempat biasa tau.. Lepas terawih ok? Aku ada stok baik punya dari Thailand...shhh jangan bagitau bapak aku tau!! grrr...." kata Amir kepada rakan-rakannya.


mercun, bahaya mercun, bahaya bermain mercun, mercun bola, mercun pop-pop, mercun best



Stok mercun pop-pop sebulan tajaan penaja :

Selepas bermain,

 Pesanan penaja :



Mangsa 8 tahun muka melecur :


Kota Bharu : Akibat bermain mercun bola seorang diri, adik ni terlantar di hospital HUSM. Kesian dia, kecik-kecik lagi kena tanggung kesakitan. Mercun bola ni memang kejam. Sapelah hai yang cipta mercun bola tu. Budak-budak main mercun pop-pop sudah...

Ikuti kisah adik malang ni selanjutnya di Harian Metro disini.

Tapi walaupun mercun pop-pop, kita tak tahu malang yang menjemput kita. Benda-benda yang diimport dari Negara China memang tak boleh ambil kisah sangat. Kualiti dorang rendah. Aiyoo. So jangan bermain mercun lah even pop-pop pon. Budak-budak main konda-kondi, congkak, guli sudah....Ye tak?





Eh dua orang watak cilik di atas, adalah dua orang yang berbeza tau :P
p/s :: terpaksa habeskan mercun pop-pop di atas. ehehe


12 comments

August 16, 2011 at 2:39 PM

kang dah masuk ward.. hadoii!~~

August 16, 2011 at 2:40 PM

mercun membawa padah..

August 16, 2011 at 2:57 PM

@umie
kan...pengajaran :)

August 16, 2011 at 2:57 PM

hati2 la....lpas ni...

August 16, 2011 at 2:57 PM

@mrbaiz
yup betol3

August 16, 2011 at 2:58 PM

@farha
tapi dua watak dibawah org berbeza tau...hikkkkk

August 16, 2011 at 3:08 PM

kami main bunga api secare berhemah je.
:D

August 16, 2011 at 3:49 PM

cikpija layan mercun bawang je HAHAHAHA

August 16, 2011 at 4:10 PM

jom men meriam...hehe...

Entri Menarik Di Sini:
1)Menarik!! Gambar Rusuhan Di UK Apabila Diphotoshopkan..
2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4

August 16, 2011 at 5:56 PM

NICE GILAR..HAHAHA

August 16, 2011 at 6:48 PM

mercun tak boleh,meriam x boleh,pistol tak boleh..
abes tu nak main ape??
BOM NUKLEAR???

August 17, 2011 at 12:52 AM

main angry bird suda kekeke :)

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!