September 23, 2011

Ramli dari Malaysia Join Chelsea Pulak Lah~

Assalammualaikum,

Wah tatkala daku menaip entry ini memang terasa bangga gila yaang teramat sangat buat misi Mencari Ramli. Mungkin korang agak ketinggalan zaman, namun nasib baik adanya daku yang kacak ini sudi berkongsi khabar baik ini. Tahniah buat Ramli kerana terpilih antara barisan pemain yang terunggul untuk kelab Manchester United. Sungguh terharu okeh. Silalah menonton video terharu ini...




Tahniah buat Ramli. Tahniah juga TM! Tak suka MU. Go Chelsea! Sila pindah ke Chelsea Ramliku!~cayok cayok. (giler besar font kan?)



ps :: Kenyataan itu bermula dari angan-angan. keke





21 comments

September 23, 2011 at 9:12 AM

btul tu..apa barang pegi MU kan..pindah chelsea la.. kih kih kih

September 23, 2011 at 10:19 AM

hehe,masa mula tengok iklan ni mcm kelakar jer rasa,hehe...tapi setiap impian mesti boleh dilaksanakan asalkan ada usaha..:)

September 23, 2011 at 10:42 AM

@ArulchelseA
btol tuh...ade penyokong~~

September 23, 2011 at 10:43 AM

@aiEz
xdpt PMR 9A, xbemakne gagal dlm hidup~ hukk

September 23, 2011 at 10:54 AM

ramliiiii dari mesia..roney dari scotland...nani dari zimbabwe..agak2 pngulas tuh ada ckp tak tmpt asal rooney bila rooney bg gol??miahaha

September 23, 2011 at 11:17 AM

@Adi Suda
ramli kn bru, so support rooney la.hehehe

September 23, 2011 at 11:26 AM

kau tak suka MU ibarat kau tak suka aku..hahaha.

September 23, 2011 at 11:30 AM

@Umie Artoqiemie
ouh nahe nahe nahee
hik

September 23, 2011 at 11:32 AM

thumbs up to TM! sangat bermakna video neh. ;) Eh, Ramli tak join harimau malaya dulu ke b4 msuk MU? hihii

September 23, 2011 at 11:36 AM

best iklan nih

September 23, 2011 at 11:40 AM

@beLLa
xpon...sbb rajagobal pilih bulu..hukk

September 23, 2011 at 11:40 AM

@Hani Mastura
:)

September 23, 2011 at 11:42 AM

tengok iklan TM teringat kekasih lama....siapa suruh dia kerja TM..kannnn...

ohhh...RAMLI....hihi

September 23, 2011 at 11:46 AM

hahaha..amboi..amboi..besarnya tulisan xsuka MU tu..hehe..go.go..Ramli..haha

September 23, 2011 at 11:49 AM

@AIEN NOT ALIEN
aduyai..berat maslah mu nih.hihi

September 23, 2011 at 11:50 AM

@Jahidih Saili
hoho terlebih suda bha~

September 23, 2011 at 12:00 PM

sokong hok mana menang,hahahhaa *tetiba

September 23, 2011 at 4:36 PM

kreatif kan iklan tu..sy suka tgk hehe



*pssstt..lawa la header paris, simple but nice :)

September 23, 2011 at 4:51 PM

yeeezzzaaaaaaaaa..
aku pn fan chelsea.
sbb tu aku ketawa tergolek2 tgk iklan ni.
angan2 taik ayam je ramli ni.
XD

September 23, 2011 at 5:53 PM

tapi sy fan MU.
hehe
tak sokong chelsea pun.
wek!

September 23, 2011 at 6:20 PM

geget budak ni...

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!