March 23, 2012

Dunia Tanpa Aiskrim

Assalammualaikum,


1) Adakah anda penggemar tegar aiskrim?
a) Ya!
b) Tidak.
c) Kurang pasti aka entah.
d) Semua di atas.


2) Kategori makanan kegemaran pilihan anda?
a) Aiskrim
b) Roti jala
c) Coki2 pon boley...
d) Apa-apa jelah asalkan halal!


recepi, food, 1Malaysia


Lebih banyak jawapan A.
Anda mempunyai karektar yang manis seperti aiskrim. Nyummy sekali. Seperti mahu dijilat-jilat lagi. Tak cukup dengan itu, anda adalah seorang yang penyabar dan cool gitu. Aiskrim dapat meredakan hati yang panas membara. Tapi tak mustahil satu hari nanti anda akan dilanda obesiti mahupun kencing bermanis.


Lebih banyak jawapan B.
Anda seorang irihati ataupun pendendam ataupun kaki curang mahupon kuat mengumpat. Bawak-bawaklah ubah perangai tuh. Tanya kawan anda, bagaimana karektar anda pada pandangan mereka. 


Lebih banyak jawapan C.
Golongan seperti ini kadangkala kurang menyerlah terhadap keyakinan diri. Pergi ke kaunter kaunseling berdekatan dengan anda secepat mungkin bagi merungkai kekeliruan yang mungkin ada pada diri anda.


Lebih banyak jawapan D.
Samaada anda ni seorang yang tamak haloba mahupun mempunyai tahap kerakusan yang tinggi! Entahh malas aku nak taip! Dasar tamak!




Aiskrim dapat menghilangkan rasa gundah gelana yang ada dalam hati saya! Balik kerja je jilat sekrim. Nikmat boh! Tulisan diatas hanya rekaan semata. Kanak-kanak dibawah 13tahun perlu bimbingan ibubapa sewaktu membaca artikel ini. Kuikui.





25 comments

March 23, 2012 at 8:53 PM

pocket suka gak makan eskrim,
tp somehow limited to those creamy icecream,not those that is keras and bebetul macam ais..
macam ais krim melayu tu:D

March 23, 2012 at 9:03 PM

sayalah pencinta eskrem tegar..

asal ssh ati je mula la cr eskrem..(alasan je 2..sbnarnya kalo leh hr2 nk mam eskrem..haha)

March 23, 2012 at 9:15 PM

la tipu je ke statement kat atas tu? huhu..sy suka eskem tp x de la gila sgt..skali skala je mkn

March 23, 2012 at 9:16 PM

i tak makan eskrim, i makan kangkung je. ehh! hahah

March 23, 2012 at 9:24 PM

yeah! cik tikah manis. hehe

March 23, 2012 at 9:40 PM

wah! karekter wa manis macam aiskrim gitu. yummy ~~

tapi...wa tak nak obesiti..
wa tak nak kencing manis. huuuaaa

March 23, 2012 at 9:50 PM

saya memang seorang yg manis

heee

March 23, 2012 at 10:10 PM

aie suka aiskrim....nyum2 tapi jangan ler makan selalu...leh potong kaki tu,huhu

*aie lama tak update sebab sakit sebelum ni zila...

March 23, 2012 at 10:45 PM

sedapnya aiskrim..hohoho..

March 23, 2012 at 10:54 PM

azzah pun suka eskrem tapi gigi sensitip..x leh mkan banyak2..

March 23, 2012 at 11:22 PM

hahaha..speechless gua*shhh..tak perlu tanya apa-apa.

March 24, 2012 at 12:05 AM

semua yang diatas tiada..haha

March 24, 2012 at 12:14 AM

reena peminat tegar ice cream..keluar saja muka reena terpacak depan mcd...sukanya ais krim dia...=)

March 24, 2012 at 10:32 AM

sengal betul entry ini. true or not? hahahahahhaha.

March 24, 2012 at 11:00 AM

yeahhhh..izz A..izz pling ske mkn aiskrim milo buatan sndiri..kihkih

March 24, 2012 at 12:18 PM

Cik Paris. aiskrim awesome mint campur coklat :)

March 24, 2012 at 1:10 PM

Aiskrim memang best. dunia tanpa aiskrim? memang tak patut kot. hehe

March 24, 2012 at 10:56 PM

huuu..maneleyh nk tnggal ice creamm.
nnti mst kempunan.huhuhu...
dpt mkn kadang-kadang pon ok laa.
hihihi

March 25, 2012 at 12:53 PM

sedang-sedang saja tapi pantang nampak McD..mesti beli eskrim dia.

March 25, 2012 at 2:56 PM

aiskrim malaysa paling sedap :)

March 26, 2012 at 4:27 AM

im being hipnotized.. haha

jom tambah ilmu sambungan.=) http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

March 26, 2012 at 4:28 PM

ske eskrem! nyum2..bleh hlgkan stress.. =)

March 26, 2012 at 11:51 PM

aiskrim...favourite kot..pantang jumpa..haha~

March 28, 2012 at 12:46 AM

nak aiskrim tak nak kencing manis boleh?ehheee

April 3, 2012 at 12:32 AM

waaa...aiskrim..nyum2..suka2..hehe..mmg btoi2 blh hilangkan stress.. ^_^

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!