February 13, 2013

Doakan sama-sama ya kawan-kawan

Assalammualaikum,

Nangis teresak-esak bila dapat tahu sahabat tersayang - Nik Najwa tengah dalam kritikal akibat terkena buatan orang. Kejam gila kau! Tak berapa tahu sangat sama ada santau/sihir/ilmu hitam. Tapi tadi Kay telefon beritahu keadaan Najwa dah macam perempuang mengandung yang sakit sangat sebab dalam badan dia ada roh perempuang mengandung. Wallahualam. Dan Kay juga ada mimpi Najwa seperti mengandung!

Patutlah haritu terasa rindu sangat sampai ada special post untuk BFF nih (Najwa dan Kay). - [Kenangan Zaman Sekolah]

Kami rancang nak melawat Najwa di Kelantan hujung minggu nih. Semoga dia tetap kuat. Tapi rasanya better Allah cabut nyawa dia kalau dia rasa terseksa sangat. Tapi harapnya sempat jumpa dia lah. Nak minta ampun dengan dia selama lebih 10 tahun ber-BFF dengan dia (dan Kay). 




Mana taknya sekolah dan matrik sama-sama kot. Siap jadi roomate lagi. Sayang gilaaa sangat kat dia. Siyes nak minta maaf sebab rasanya banyak kali dia tersinggung dengan perangai mengada-ngada saya. Rasanya dia memang banyak mengalah...sob sobss.

Disebabkan gedik kitaorang bertiga, kitaorang je yang rasa, makanya terwujudlah blog gedik kami. [Puteriskayangan.blogspot.com.] Tak aktif pon tapi adalah juga kenangan kan..



Mohon korang doakan terbaik untuk Nik Najwa Wan Yussof ya. :'(


42 comments

February 13, 2013 at 10:30 PM

semoga dipermudahkan segalanya.
cuba berubat cara Islam.in sya Allah setiap ujian-Nya pasti ada solutiannya.

mudah-mudahan.

February 13, 2013 at 10:35 PM

semoga kawan cik paris dipermudahkan urusan :)

February 13, 2013 at 10:53 PM

Ya Allah...dia skt apa? kesiannya kwn awk dear..semoga dipermudahkan segalanya ya..

February 13, 2013 at 11:00 PM

allahuakbar paling ditakuti. Insha Allah dengan pertolongan Allah kawan awak akn sembuh

February 13, 2013 at 11:23 PM

Moga2 Allah bagi dia kekuatan dan ketabahan untuk lawan semua ni dan hadapi ujianNYA.
kawan saya pon ada jugak kena buatan orang.kena 'kacau' hari2.
Orang zaman skarang tak dapat dijangka.

February 14, 2013 at 12:01 AM

xpegi brubat ke? ape nma tmpt 2 yg asyraf muslim ada 2 xbpe ingt plak..
smoga dia cpt2 sembuh,xpe menang mcm mna pun org yg buat 2, dkt mahkamah Allah nnti dia ttp xdpt lari dh..

February 14, 2013 at 12:22 AM

@pazil emm setat??

aminnn :)

February 14, 2013 at 12:22 AM

@Rapunzeel Cikilolo aminnnn :)

February 14, 2013 at 12:22 AM

@[sutera kasih] buatan org la awak...dah lama dia kena..xbaik2..skrg kritikal ;(

February 14, 2013 at 12:23 AM

@najihahfara terima kasih...aminnn

February 14, 2013 at 12:24 AM

@FarhanahAdzlan kannn jahat betol...asalkan hati puas ke? ishh semoga baalsan dia setimpal.

February 14, 2013 at 12:24 AM

@Reiko Masashi mcm2 rawatan dah reikoooo :(

February 14, 2013 at 12:46 AM

kuat juga ilmu yang org tu pakai.huhu boleh bawa maut ek.. hana xpernah melalui perkara2 mcm ni.

semoga org tersebut mendapat balasan yang setimpal dengan kesalahannya.

February 14, 2013 at 1:15 AM

kesiannyer dia...smoga tuhan sentiasa melindungi dia..huhu

February 14, 2013 at 1:19 AM

saya doakan yang terbaik...

sy nak mintak tolong... kali ni senang... ade tulis kat blog sy

February 14, 2013 at 1:24 AM

semoga sembuh hendaknya InsyaAllah.Pergi berubat kt Darul Syifa bgs InsyaAllah.buatan org mmg bahaya smpai boleh bawa maut.ayah kpd kwn baik mira meniggal sbb kesan terkena ilmu/buatan org~

February 14, 2013 at 1:48 AM

erm erm... org2 sy syg pun slalu gak kena benda gini.. alhamdulillah bawak p berubat, baik.. InsyaAllah.. baiklah kawan awak nanti.. Sama-sama doakan k kak.. :D

February 14, 2013 at 2:07 AM

Ramai orang yang tak percaya pasal buatan orang ni..aka sihir, ilmu hitam dsb. Siapa yang lihat depan mata dan pernah kena je tahu..Teringat dekat sahabat saya..menderita sangat. Ya Allah..semoga sahabat awak, nik najwa cepat sembuh. Sedih sangat. InsyaAllah, boleh ikthiar kan pergi darul shifa atau darul rukiyah dekat batu cave.

February 14, 2013 at 7:48 AM

zila,aie tumpang sedih..kasihannya kat kawan zila..moga dipermudahkan urusan kawan zila..

February 14, 2013 at 9:07 AM

teruknya org yg anta sihir tu

betapa busuknya hati org tu

semoga kawan awak cepat sembuh

p/s: dah cuba ke perubatan darul syifa? mudah-mudahan berkesan.

February 14, 2013 at 10:49 AM

salam dik. sis tumpang simpati utk kwn adik.napa la ade manusia mcm tu.dah bw gi berubat tak? kena konsisten.diri sendiri kena rajin baca quran, etc.moga Allah beri balasan setimpal utk manusia yg tak bertanggungjwb tu.

February 14, 2013 at 11:07 AM

Hanya Allah sahaja yg dapat membalas perbuatan keji manusia yg dengki tu...

huhu..

smga kawan xila kuat dan tabah menghadapi dugaan nie.. smga beliau cepat sembuh

February 14, 2013 at 11:22 AM

Moga semuanya baik2 sahaja..

February 14, 2013 at 2:16 PM

semoga Allah bagi petunjuk .. kesiannya ...

February 14, 2013 at 3:02 PM

Tergamak orang tu menggunakan sihir...syirik tu..kesian kawan awk zila.mharap dia cepat sembuh..try pasang ayat-ayat ruqyah dekat dia...ayat tu penawar segala penyakit/sihir..

February 14, 2013 at 6:16 PM

semoga dye sembuh dari segala penyakit. semoga cik xila tabah & bg smngat tau kat kawan! :)

February 14, 2013 at 9:07 PM

InsyaAllah ini adalah ujian. ada yang terbaik utk dia nnt..

February 14, 2013 at 10:30 PM

kak intan doakan semoga Najwa sembuh ...ameen..tq sudi datang lawat blog kak intan

February 14, 2013 at 10:46 PM

terkena buatan orang...kenapa la sampai sanggup buat mcm tu...? semoga dia cepat pulih dari semua ni....

February 14, 2013 at 10:50 PM

semoga ALLAH kembalikan kesihatan orang yang tak bersalah tu ..kesiannye ..dan semoga pembaut jahat hatinya di buka untuk menyesali perbuatan tu :(

February 14, 2013 at 11:02 PM

Allahu Akbar.. kesiannya.. moga kawan xila boleh sembuh ! huhu kejamnyee la spe yg buat tu.. Allah selamatkan lah nik najwa ~

February 15, 2013 at 1:01 AM

kat dunia memang terlepas..
kat akhirat nati rasalah panas api neraka tu.
semoga najwa cepat sembuh.

February 15, 2013 at 1:05 AM

semoga dapat jumpa org yg boleh merawat penyakit kawan xila tu...sy doakan yg terbaik utk beliau...

February 15, 2013 at 3:12 AM

penyakit busung kan? bahaya tu...kadang2 bole bawa maut..semoga dia kuat dan tabah...

February 15, 2013 at 3:12 AM

penyakit busung kan? bahaya tu...kadang2 bole bawa maut..semoga dia kuat dan tabah...

February 15, 2013 at 10:58 AM

simpati dgn kwn xila tu..hmm..sedih tgok zaman skrg ni, maju tp masih amalkn bnde2 syirik2 ni..knape la nk wat2 org, bdndam sane sini..masyaallah..geram pulak rase

February 15, 2013 at 3:25 PM

semoga dipermudahkan...cuba try perubatan secara islam..

February 15, 2013 at 9:30 PM

allhauakbar, nauzubillah mohon dijauhkan...in sha allah moga kawan awak pulih seperti sediakala..amiinn

February 16, 2013 at 10:18 PM

semua yg berlaku dengan keizinan Allah.. Moga Allah beri apa yang terbaik untuk kawan awak tu. Semoga di permudahkan semuanya.

February 17, 2013 at 7:41 PM

zmn moden cmnie pon ada mnsia tgamak wat kat org lg...astaghfirullah..

February 18, 2013 at 9:49 PM

semoga dia sembuh dr penyakitnya..allah maha adil..biar allah membalasnya..kita semua berdoa semoga dia cepat sembuh...

February 19, 2013 at 12:09 PM

Kesiannyaaa. Mudah2an cepat sembuh. Mudah2an Allah sembuhkan penyakitnya :'(

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!