February 13, 2013

Diet Dengan Oat






Diet dengan oat? Berkesankah?
Sekarang tengah mode diet dengan oat.
Cayok-cayok !




Ps :: Hello wednesday. Hello wordless. :)


17 comments

February 13, 2013 at 12:26 PM

Oat ni mengenyangkan...mmg boleh berkesan...cuma antara sanggup dgn tak sanggup aja lah nak ngadap oat selalu...hahaha

February 13, 2013 at 12:45 PM

Aku pun nak cuba gak. Ehehehe

February 13, 2013 at 12:59 PM

oat dapat membakar lemak :D

February 13, 2013 at 1:02 PM

oat banyak khasiat dia..noleh kurangkan minyak kat muka juga :)

February 13, 2013 at 1:41 PM

hadooi.. sekali je makan oat. lepas tu lansung tak makan..

February 13, 2013 at 2:05 PM

@Daddy Ziyyad tak berapa nk konsisten pun huhu

February 13, 2013 at 3:10 PM

Salam.

Xila..kalau ikut pengalaman lana, tak berkesan,hahahaha

February 13, 2013 at 3:22 PM

bagus2 !

February 13, 2013 at 3:35 PM

ummm..tak suka makan oat!!!

February 13, 2013 at 6:23 PM

diet makan jer tak jadi xila, kena bersenam jugak, pergi gym jer...

February 13, 2013 at 11:24 PM

saya nak mode diet tapi tak pernah menjadi huhu

February 14, 2013 at 3:02 PM

Tak suke oat..huhu

February 15, 2013 at 1:10 AM

kalau sy makan oat mesti kejap je dah rasa nak makan nasi...haha

apa2 pun cayok...semoga diet tersebut berhasil...:)

February 15, 2013 at 3:14 AM

amboi diet...boleh muak ain dibuatnya klu hari2 mkn oat..

February 15, 2013 at 11:01 AM

nak diet?aik..kurus je miLa tgok..huhu..nak diet ni depend dgn jenis darah kite gak..cer search kat uncle google diet ikut jenis darah..tgok guide dr segi mknn jenis ape yg kte sesuai amalkan time diet..mmg sgt mbantu :)

February 18, 2013 at 9:58 PM

bagus2..cayok..oat nie memang bagus utk yg nak diet..dpt control selera makan..:-)

February 19, 2013 at 12:10 PM

Sedappnya oat! Lama tak makan. Tak rasa nak berdiet pun. Tapi mmg suka oat. Alamak, dah terasa2 kat tekak ni :P

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!