May 28, 2013

Lelaki Yuna

Assalammualaikum,


Lirik Lelaki - Yuna 

Kau fikir kau siapa

Cinta ini kau buang saja
Ku tak perlukan memori
Dan kau tak perlu kembali



Kau fikir ku apa

Siang malam engkau yang punya
Kau datang dan kau pergi
Kau buat aku begini

Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua
Banggakah dirimu
Kekasihmu sahabatku
Rupanya selama ini
Dia menaruh hati
Kadang kala aku terfikir
Kau berikannya janji yang sama
Dan kau katakan padaku
Sepuluh tahun yang lalu


Oh lelaki

Tak guna ku berikan semua


Ini rupanya kau balas kembali

Semua yang ku beri
Tak pernah mencukupi
Kau bukan lagi yang aku kenali
Perempuan seperti ku
Tak ingin bersamamu

Dahulu kau bukan begini

Kau hancurkan hati
Ku yakin dahulu
Kau bukan kau bukan kau bukan


Oh lelaki

Tak guna ku berikan semua




Oh lelaki
Tak guna ku berikan semua
Lelaki lelaki
Tak guna tak guna tak guna



Suka lagu Yuna, 'Lelaki' ni. Macam setepek untuk lelaki tak guna.  Bukan semua lelaki kennnn, segelintir je tak guna. Paling suka part 'Kekasihmu sahabatku, Rupanya selama ini, Dia menaruh hati'. Bagi sape perampas diluar sana, eh perampas ke? Terampas je kot......!

Suka tengok Teduhan Kasih drama petang-petang TV3 tuh. Nabila Huda perampas dalam cerita tu. Saje merampas. Nilah orang melayu, saket hati tengok saudara/kawan sendiri bahagia semua nak rampas. *tumbuk-tumuk dinding.



Ps :: Ahkak minat ngat dengan Sherry Ibrahim tatau ;)





6 comments

May 28, 2013 at 3:16 PM

mmg sesuai utk lelaki yg xguna..hehe

May 28, 2013 at 6:30 PM

jangan ada lelaki yg meroyan dengar lagu ni dah le.hehe..

May 28, 2013 at 8:37 PM

i pon dah ter-suka dengar lagu ni. hiihii

May 28, 2013 at 10:31 PM

lirik ja? mana vid, hang menyanyi. cover yuna 1. hehehe

May 29, 2013 at 4:31 AM

salam..
btul2..xska permpas..huuuu ;p

May 29, 2013 at 9:30 AM

Arghh.... menciknya dgr lagu ney hey ... HAHAHAHA

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!