July 2, 2013

Baby Diana Danielle

Assalammualaikum,

Diana Danielle isterinya hero malaya si Farid Kamil dah selamat deliver baby boy. Comel sangat. Tapi tak boleh lawan baby Adam dalam Teduhan Kasih oke. Hahahah. Tahniah buat Diana Danielle dan Farid Kamil. Hari ni apesal asyik baca pasal baby je. Tadi pun baru jenguk baby Irene Nadia... Gewam mak! ;p

Baby boy Diana Danielle *sapa insta gambaq kita ni wei*




Altimet - Kalau Aku Kaya featuring Awi Rafael - sumber


Kalau aku kaya
Kalau aku kaya

Aku nak gaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Bil api air semua bayar awal
Tulis cek selamba tak risau batal
Masuk dalam bank semua melopong
Dalam akaun ada banyak 0 0 0 0 0

Dan kalau aku mampu
(jangan pening kepala, Aku betulkan semua lubang atas jalanraya)
Buat suka hati aku
(Kamu tak perlu risau, Aku beli semua pokok janji bumi kekal hijau)

Kalau aku kaya
Hari hari hari raya
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama
Kalau aku kaya (kalau aku kaya,kalau aku kaya)
Kalau aku kaya (kalau aku kaya,kalau aku kaya)

Aku gajikan driver
Nama dia Schumacher
Dia panggil aku sir
Aku panggil dia der
Der, tolong hantar mak aku pegi pasar
Belikan nasi lemak
Boss engkau dah lapar
Aku belikan Kim K, kain lebih
Pesan dia tolong tutup aurat, terima kasih
Beats by Dre
Next beat by’Ye
Tiap show pakai J’s
Hypeman aku Jay
Biar aku belanja, subsidi gula
Korang kena kencing manis tanggung rawatan semua
Pening apa semua benda aku yang sponsor
Kalau korang takut trafik kita naik helikopter
Dan kalau aku mampu
(jangan pening kepala, Aku betulkan semua lubang atas jalanraya)
Buat suka hati aku
(Korang tak perlu risau, Aku beli semua pokok janji bumi kekal hijau)

Kalau aku kaya
Hari hari hari raya
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama

Aku beli serba satu (Heh aku beli dua)
Eleh aku angkat lima (Wei aku borong semua)
Bagitahu jiran lama (Sewa mereka kami taja)
Dan kalau anak-anaknya geliga (Kita bagi biasiswa)
Bila aku kaya
Bila aku kaya
Bila aku kaya
Bila aku kaya
Kaya,kaya
Bila aku kaya
Hari hari hari raya (hari-hari ha ha)
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba (rileks-rileks semua aku belanja)
Bila aku kaya (Yea)
Aku beli segalanya (semua)
Bungkuskan semua (ha ha)
Hadiahkan pada mama (mama nak apa)
Bila aku kaya (Kita bukan pergi kedai kereta beli kereta)
Bila aku kaya (Kita pergi kedai kereta beli kedai kereta)
Bila aku kaya (bila aku kaya, bila aku kaya)
Bila aku kaya (bila aku kaya, haih bila lah nak kaya)
Kalau aku mampu
Buat suka hati aku




Zizan : Kalau aku kayiaq, aku nak beli KLCCliaq hahahah



Kalau je la ditakdirkan kaya kan. Kalau amalkan doa ini mungkin 'kalau aku kaya' termakbul. Insyaallah. Tapi rezeki orang masing-masing kan. Cepat atau lambat, besar atau kecil kenalah bersyukur dan redha selalu... Peringatan untuk diri sendiri jugak. Semoga semua pembaca blog ini dan kita semua akan selalu dirahmati Allah. :)


Ps :: Apa yang tengah buat dan baca itulah yang nak dipostnya



12 comments

July 2, 2013 at 10:06 PM

wah.. memang comellah..hehehe. mungkin besar sikit kot dapat lawan kecomelan baby adam..hehe

July 2, 2013 at 10:18 PM

so sweet lah lagu ni.... kalau aku kaya lah kan... ermm... hehe

July 3, 2013 at 12:13 PM

omeimeiiinyeee~~

July 3, 2013 at 1:06 PM

tunggu sebulan dua boleh tengok macho ke idak baby ni. tengok tu sangat comel. bersih je nampak.


kalau aku kaya? aku nak lagi kaya. hahaha... budget tamak le tu kan..,kan

July 3, 2013 at 5:21 PM

Comelnya baby, eh blog ni pon comel :)

July 3, 2013 at 10:52 PM

haii kita pun baby comel jugak :) hehehe

July 4, 2013 at 11:48 AM

Tahniah Farid Kamil & Diana Danielle. Comel sungguh baby! ^^

July 4, 2013 at 12:29 PM

comel giler kan anak diorg..hehe
kalau kaya, kita g melancong, nak? hihi

July 4, 2013 at 11:53 PM

wah kak lea tak pernah dengar lagu ni huh..ok nanges.sebab kat office bos suruh pasang mix fm ngeee...

July 6, 2013 at 3:51 AM

Comelnya baby tuuu :)

July 6, 2013 at 4:20 PM

comelnya anak diana dinielle..

July 10, 2013 at 1:30 PM

=) hehehehxD COMEL BABY tu..ohh.. xprnh dgr lagu ni..

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!