October 7, 2011

[Gambar] Konvokesyen UUM ke-24

Assalammualaikum,

Dari minggu lepas lagi dah semangat nak ke UUM kan. Punca eksaited akibat meraikan Hari Konvokesyen UUM ke-24. Saya suka nombor 24 jugak. Hehe. Tahniah untuk semua graduan UUM dan dari Universiti terkemuka yang lain. Teringin sangat nak tunjuk semua gambaq bagi berkongsi kejayaan ini. Apa kan daya nanti ada yang muntah hijau pulak kan...


convo, UUM Convocation, campus style, tips belajar, graduan UUM


Seronok sangat lepas 5tahun berada di Kedah termasuk matrikulasi memang muak la kan.. Namun atas dorongan ibubapa dan sahabat handai yang sering menjadi tunggak, akhirnya Ijazah ku genggam! Buat adik-adik belajarlah rajin-rajin demi membalas jasa ibubapa seiring dengan mengejar ilmu agama. Rindu Kedah sudahhh.... Oh ya terima kasih buat Sutera Kasih kerana buat entry khas buat saya...ngehngehngeh


ps :: belanjawan 2012???




11 comments

October 7, 2011 at 9:33 PM

alhamdulillah.
dt ijajah.

October 7, 2011 at 9:59 PM

Lol.. kawan aku ada g jugak pesta konvo UUM smalam.. menyesal aku tak ikut... haha

October 7, 2011 at 10:49 PM

erk?
paris matrik kedah ke dulu?changlun ke?
waaaa..same la kite
kekekeke
comei jek sume gambooo
hihi
bes kan! kenangan terpahat smp bebile
hehehe
tahniah paris!

October 8, 2011 at 1:53 AM

Tahniah yang amat..

October 8, 2011 at 8:28 AM

tahniah buat semua

October 8, 2011 at 6:29 PM

wiwiwittt..akhirnya jiranku publish gmbr2 konvo :)

cantiklah jubah kamu dear..tahniah dear sbb berjaya menamatkan pengajian !! :)

October 9, 2011 at 12:23 AM

bestnyee da convo..

http://irsyanim.blogspot.com/2011/10/currently-at-uniten-kampus-muadzam-shah.html

October 9, 2011 at 10:52 AM

u grad? congrts..^_^

October 9, 2011 at 3:46 PM

wahhhhhh reason suke 24 adakah kerna anda umur 24 thn? oh betulkn saya klu tersilap iya...

October 9, 2011 at 7:24 PM

tahniah :D

fara pulak x sabar menunggu detik beberapa hari ni... hehhehehe

October 10, 2011 at 2:11 PM

congratz...aie tumpang happy...:)

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!