November 24, 2011

Trend Seluar Warna Warni

Assalammualaikum,



Wanita sekarang dah trend pakai seluar warna-warni. Barulah nampak hot chic. Warna-warni dari atas sampai bawah. Legging sekarang pon dah warna warni. Siap ada corak-corak rimau bintang, zebra dan juga polka dot. Tapi legging nampak tak manis lah bila pakai. Lebih-lebih muslim sejati.


Bermain dengan warna ni ada risiko. Kalau tak kena nampak macam badut sarkas. Tapi janji kau yakin bah! Teringin nak beli satu warna pink. Dalam closet tu ada warna asas je. Hitam, putih, kelabu, biru gelap. 



Ps :: Mesti Umieartoqime tak takut warna nih..! 


17 comments

November 24, 2011 at 11:26 PM

Aku pulak byk sgt warna merah... hm.

November 24, 2011 at 11:26 PM

kihkih..adiela slalu teringin nak satu..muahaha..tapi xjugak tercapai hajat nak beli..kehkeh..

November 25, 2011 at 12:07 AM

shiki punye bile bukak almari 90% sume kaler ITAM..haha! xDD

November 25, 2011 at 12:43 AM

weh geli aku tengok kalo sloa berkaler2 bagai ni. seram aku.. aku kan setazah pilihan, mane boleh pakai mende camni..

November 25, 2011 at 12:54 AM

eeeiii..tak sanggup nak pakai

November 25, 2011 at 1:02 AM

eiii sya sangat orang yang bewarna tanah, hitam & puteh.. tak berani sangat saya ni.

November 25, 2011 at 1:16 AM

teringn jugak nak pakai seluar yang colourful ni,

tapi tak berani lagi. takot tak kena dengan diri. hehe ;)

November 25, 2011 at 8:07 AM

tak teringin pulak nak ikut trend seluart gini...
faktor usia gamaknya kot :P

November 25, 2011 at 8:38 AM

pakai depan suami jer..nak gimau..zebra..apamdot..oren..pink..ijau..hahahha..sume ada.

:)

November 25, 2011 at 8:57 AM

hahaha aduyai macam2 komennye~

November 25, 2011 at 10:19 AM

huhuhu..ada warna hitam dengan kelabu je...hihi..

teringin nak warna lain...tapi takut dah beli tak berpakai je...

November 25, 2011 at 10:23 AM

pernah tgk org pakai seluar kaler2 macam pelangi...nampak pelik disitu..

November 25, 2011 at 12:42 PM

kat kampus tak boleh pakai,nnt pak guard jeles,oh rindu seluar itu,kehkeh

November 25, 2011 at 7:52 PM

korea bgai

November 25, 2011 at 11:00 PM

haha, hitam jugak menawan.

November 29, 2011 at 3:24 PM

afzal selamber je pakai seluar warna warni.biru itam merah oren.takde sape yang kesah pon :) tapi sua kecik la..pakai kat dalam :)

December 2, 2011 at 12:03 AM

kekadang saket mata tgok=='dah tuh ada yg pakaiii terlalu menyerlah...rasa unik ler tuh kot...=='

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!