January 11, 2012

Hantu Durian

Assalammualaikum,


Hari ni gila blogwalking. Aktif sebab adrenalin tahap enjin kuasa kuda. 


sayang semua, 1Malaysia, fakta durian, food, musim durian
Google


Fakta Durian

1. Kalau makan durian, kena lah minum air masak banyak-banyak. (ofkoz!)
2. Musim durian biasanya pakej dengan musim manggis. (hoyeh!)
3. Omputih gelar durian seperti "makan kastard di tandas awam." (tade taste!)
4. Eh apesal pokok durian tumbuh banyak sangat kat Malaysia ni? (eh?)
5. Durian juga digelar Raja Buah. (tu semua orang tahu)
6. Yang ke enam, sape tak makan durian dia rugi! (uhuk)






33 comments

January 11, 2012 at 11:26 PM

kesian org yg x mkn durian tu kan..hilang nikmat hidup haha

January 11, 2012 at 11:30 PM

terliur dah ni walaupun baca entry pasal durian..nasib baik x letak gambar..

January 11, 2012 at 11:30 PM

feveret ni

ai loike

mmg rugi kn

January 11, 2012 at 11:40 PM

ada pokok durian besar punya belakang rumah kat kampung...memang berhantu! sbb tak berbuah dah!! muahaha

ai lap durian foreber!

January 11, 2012 at 11:46 PM

Ya Allah. memang hantu durian budak ni. orang seulas pun tak lalu..

January 11, 2012 at 11:49 PM

Wowwww! I lyke durian so much! Hehe. Sungguh nikmat di tekak. Tapi tempoyak? Saya katakan tidak! Haha.

January 12, 2012 at 12:15 AM

wahhhh,hantu durian betul, (:
mesti tuan blog ni manis mcm durian ;p

January 12, 2012 at 12:30 AM

woii.. jaga2 penyakitt.. sedap2 gak.. kang tak pasal esok bgun kat sepital >_<

January 12, 2012 at 12:43 AM

hehehe...alamak! sye terkena dgn fakta ke 6

January 12, 2012 at 12:53 AM

durian..sdap tu..durian kampung lg sedap..hihiihi

January 12, 2012 at 1:18 AM

mahai betei durian ni skrg.. beli sebijik mana puas..

January 12, 2012 at 1:18 AM

mahai betei durian ni skrg.. beli sebijik mana puas..

January 12, 2012 at 6:28 AM

boleh kena diabetes ke kalo mkn durian?btw,thanx info menarik..ngeee

January 12, 2012 at 7:33 AM

sodap nyo.. smlm pon dh mkn doyan.. huhuhu.. org blunje.. best3.. ^^

January 12, 2012 at 8:00 AM

wah...hantu durian...kalau kat kampung pasti seronok makan durian sambil melepak dengan family kan? :)

January 12, 2012 at 8:58 AM

oo saya tak makan tempoyakk tapi makan durian...huhu

January 12, 2012 at 9:16 AM

makan durian dalam dusun perghh...best

January 12, 2012 at 10:19 AM

penah x makan nasi ngan durian??

January 12, 2012 at 10:51 AM

@My SweetPea
blm pernah dong! xsuke pelik2 heeee

January 12, 2012 at 11:10 AM

i like durian.. sebiji boleh habiskan dalam beberapa minit, durian yang kecik tu la..hehe

January 12, 2012 at 11:59 AM

kite kurang makan durian.. tapi mami n ayah akol bole hhari2 nk beli durian.. skrg plak musim.. sabo jelahh~ layannn..

January 12, 2012 at 12:10 PM

suka jugak durian..wat tempoyak..huhu..makan bebanyak leh xtdo mlm hahah..

January 12, 2012 at 1:26 PM

melahap durian ni mesti kentut puss puss bau durian dan kata enjin perut panas kan? haha. Hurmm bukan melahap kambing lagi sedap ke?? kahkahkah..

*btw durain pon sodap juga.. haha bak siket..

January 12, 2012 at 1:29 PM

suami siap warning akak semalam.mulai hari ni kalau nak makan durian dia beli sebijik je..ekekekek...sebab nya akak jenis beli 5 habis la tu jugak 5 bijik tu..ekekek

January 12, 2012 at 1:30 PM

den hantu durian...hihi...


tukang kupas durian ye jugakkk...hahaha

January 12, 2012 at 1:59 PM

tak suak durian..buchuk..and hot!

January 12, 2012 at 2:20 PM

saya pon hantu durian..sape x mkn die rugi..hehehe

January 12, 2012 at 3:44 PM

nseb bek saya princess durian...bhahaha...

January 12, 2012 at 5:46 PM

mmg ramai tak suka durian nih....tp tempoyak busuk tu bole lak makan! ...hurm!

January 12, 2012 at 10:10 PM

ohhh aku bukan hantu.. tp ratu doyan..keke

January 12, 2012 at 10:30 PM

risau ade diabetes?
kekeke..kene byk2 buat gerakan perot pas ni..
weee
ade lagi tak?
simpan kan...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa
dapnyeee :))

January 13, 2012 at 5:20 PM

kastard di tandas awam? haha~ jaatnye..

January 13, 2012 at 7:46 PM

dulu hana xreti makan durian..hana makan bahagian tepi2 ja..hehe skrang dah pandai..hehe

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!