September 16, 2012

Penghujung Syawal...

Assalammualaikum,


Dah penghujung syawal baru terhegeh-hegeh nak buat entry raya. Dasar biar lambat asalkan post sebelum terlambat betul. Gedik sikit. Sikit je... Sikit..


Dimulakan dengan gambar kuih raya. 


Tak perlu initial sebab pix curi dari kazen pun....

Mesti korang punya kuih raya dah lama kena tibai sambil kunyah depan tibi kan. Kalau ada pon masih tinggal serdak-serdak je kan.... Tak pun kuih yang tak laku. Tak pun tak sedap. Tak pun... Enough is enough! Mesti korang snap picture sebelum makan kan? Tidak bagi daku sebab makanan banyak sangat yang sedap dan meriah. Perut lagi penting masa tuh...



Masih berpeluangkah sambut Syawal tahun hadapan??
Cuma nak bagitau maksud Syawal tu lebih besar dari menikmati makanan yang sedap-sedap dan meriah-meriah plus bermewah-mewah.  Ada sesuatu tentang Syawal yang lebih besar nikmatnya. Yang penting, apalah syawal tanpa dodol..........Woahhhh dodol......... *craxeee




Ps :: Malas nak taip panjang-panjang pulak.....




19 comments

September 16, 2012 at 9:49 PM

Hilang abis dah kuih raya kt rumah aku ;D
Yup dah pun habis syawal.. rugi kalau ad yg masih belum habiskan puasa 6 :(

September 17, 2012 at 12:40 PM

dutir aya kt hg tak tuntut lagi

September 17, 2012 at 2:31 PM

amboiiii..ayat last tu apalah syawal tanpa dodol..haha.. eh! pasai pa x mai raya umh ceq? ang cmtu lah..:p

September 17, 2012 at 3:11 PM

dodol sekarang susah nak jumpa yg sedap2!

September 17, 2012 at 7:00 PM

makan dodol ke..eh rumah saya ada lagi kuih raya..salam penutup syawal..haha

September 18, 2012 at 12:10 AM

belum terlambat lagi selagi di bulan syawal .. hehe

September 18, 2012 at 1:45 AM

kat rumah ni ade 1 je biskut raye tak laku. sedihhhhh.

penat buat. huhuhu

September 18, 2012 at 2:38 AM

yunk...busy ke?

September 18, 2012 at 5:41 AM

enak tuh

September 18, 2012 at 11:43 AM

xpna rase rye bermakne selepas dia pergi =(

September 18, 2012 at 12:38 PM

hanya tinggal balang dengan serpihan serdak2 kuih raya...huhu..

September 18, 2012 at 1:04 PM

lawa tingkap heee

#aku lapa kau tunjukkn mknn lak

September 18, 2012 at 3:28 PM

kalau aki, bab2 makan tu paling penting.. banyak gile kawan antar makanan.. paling best tu kat opis ar, diorang siap buat jamuan spesel lagi.. :D.. ha ha ha.. :D

September 18, 2012 at 4:05 PM

masih ada kuih raya kaaaa...
waaaaa

September 18, 2012 at 4:45 PM

Rindu Syawal ...
banyak makanan2 yg jrg dpat kita makan pada bulan2 lain
xD

September 18, 2012 at 5:19 PM

kuih raya rumah sy banyak lagi walaupun raya dah habis,,boleh buat taun depan..hahahaha

September 18, 2012 at 5:34 PM

Masih berpeluangkah sambut Syawal tahun hadapan??

Satu pertanyaan yg perlu diajukan kpd semua muslimin dan muslimat.

September 18, 2012 at 7:58 PM

syawal kali ni biasa2 jerr...

September 23, 2012 at 1:28 PM

ada lagi?mahu.

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!