February 10, 2013

Aku Suka Dia

Assalammualaikum,

Ya aku suka kamu semua yang sudi baca disini. Kau semua ohsem.(meow, meow..).





Dulu masa Ainan Tasneem bawak lagu ciptaan dia 'Aku suka dia', rasa macam urghh melalutnya lagu nih, tak harmoni langsung, lirik cam bagus, tah hape-hape punya lagu.. bla bla bla tutup tv, bakar radio, campak laptop, bunuh diri (bunguk).

Tapi, tapi sekarang dah mula bersiul-siul lagu nih. Bila dengar lagu ni bagaikan berada di galaksi. Heheh propa. Tulah orang kata, tak boleh benci sangat nanti jatuh cinta. Apapun bila mamat nih nak melamar kitew phewww..

Dalam video clip nih rasanya outfit Ainan tak berapa sesuai la dik noonnn. Budak-budak baru nak up memang ada kecelaruan pemilihan pakaian kot. Sama seperti Najwa Latif. Meh hire akak jadi perunding imej...Bayar gaji RM 89,000 je sebulan...Haa ade bran?




Ps :: Psy datang Malaysia bila? ;p


20 comments

February 10, 2013 at 9:51 PM

hehehe, marah betol dy dgn lagu ainan tu dulu... xD

February 10, 2013 at 10:08 PM

haha..samela kite.first2 dgr tak best,lame2 terngiang2 lagu nih.

February 10, 2013 at 10:21 PM

hahahah.. actually, lagu ni memang best pun :) kekekeke

February 10, 2013 at 10:23 PM

wah..mahalnye perunding imej ni...kuikui..suka lagu ni..best! ^^

February 10, 2013 at 10:53 PM

Walaupun lagu bercelaru bg xila...tapi bg okje, okjerrrr...hehe

February 10, 2013 at 10:53 PM

haha..kaut untung byk kak oiii..bahagi 2 nak??

February 10, 2013 at 11:06 PM

Ainan Tasneem sekarang dah femess macam Najwa Latif ^^

February 10, 2013 at 11:54 PM

xkenal maka xcinta gitu...haha..
mula2 tgk outfit nyer mmg tergelak ckit..ckit je xbnyk..hihihi

February 10, 2013 at 11:54 PM

haha..hmm..sme la kte..mulut ni bukan main lancang mngutuk awal2 dulu..xsedap la..klon najwa latif la..ape la..last2 tanpa disedari terikut nyanyi sekali skrg ni..huhu..

February 11, 2013 at 12:17 AM

dengar lama2...ok jugak lagu nie...simple......

February 11, 2013 at 1:21 AM

89K?ok cari orang lain hahaha

February 11, 2013 at 1:23 AM

hehe lelaki ini yang selalu menyintai.. tol ka lirik cmtu

ainan n najwa. najwa ok lagi pun. bukan dari segi pakian tapi dari segi pembawakan lagu. ambol.. ada mcm pengkritik x..

psy? 11hb kot persembahan dia

February 11, 2013 at 2:09 AM

haha boleh la lagu nie :)

February 11, 2013 at 4:02 AM

amboi amboi amboi....nak gaji 89k tu kalah gaji mat yo...hehe :P

February 11, 2013 at 5:07 AM

satu kata... tp sukar giler nk lafazkannya... heee

mcm jiwang la pulak eden pon..

February 11, 2013 at 11:40 AM

Suka juga dengar lagu ni..best..^^

February 11, 2013 at 11:55 AM

dah mai dah arini zila,layan psy ke?ohmai hehe..;p

February 11, 2013 at 12:29 PM

makk aii.gaji tingginya...hahaha boleh reena tumpang sekaki x ..mueheheu

February 11, 2013 at 2:11 PM

Dh lpa plak lgu nie yg mna stu...ekeke...amboi gaji perunding imej....hehehe...

February 11, 2013 at 5:36 PM

haaa. kan dah tersuka. hahaha :D

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!