September 26, 2011

Perbezaan Iklan Deodarant Lelaki VS Perempuan

Assalammualaikum,

Rakyat Malaysia telah disogok dengan iklan deodorant yang pelbagai. Tapi versi antara lelaki dan perempuan lain-lain kan? Perasan tak? Iklan deodorant lelaki macam tu, kalau iklan deodorant perempuan pulak macam ini. Siapakah pengarah iklan deodorant terkenal di tanah air kita? Haa itulah yang kita tak tahu...

doodles, ngekngek, iklan, advertorials, iklan deodorant, funny movie


Kalau iklan deodorant perempuan je mesti tunjuk ketiak putih melepak kan? Tak main la der yang berdaki sana-sini. Lepas tu pulak, mesti tunjuk bahagian lain yang melepak jugak seperti betis. Pastu lagi, kalau iklan deodorant perempuan mesti pakai singlet mahupun berkemban. Kami mahukan iklan yang kreatif dan puitislah! 


Akhir nya, perempuan yang berdaki di ketiak pasti akan kedai runcit berdekatan untuk mendapatkan deodorant tersebut. Dengan harapan ketiak seputih melepak macam retis perempuan di atas. Huh




Bagi iklan deodorant lelaki pulak mesti cari badan yang gagah berketul-ketul. Membuatkan perempuan teruja tak nak kalih siaran tv yang lain. (tipu je). Tapi kan, dalam iklan deodorant lelaki, mesti lelaki tersebut memakai baju tanpa tunjuk ketiak kan. Kebanyakan lah. Perasan tak?

Akhirnya, para lelaki di luar sana juga bergegas ke kedai yang berdekatan untuk mendapatkan deodorant tersebut. Untung-untung lepas pakai boleh jadi kacak seperti pelakon iklan diatas...Tipu je..

Kalau pengarah iklan deodorant menampilkan pelakon iklan deodorant tersebut dengan bulu ketiak yang masam kan baru real. Terbuktilah keberkesanan deodorant tersebut dapat menghilangkan bau badan atau tidak. Haha entahlah bai....


ps :: Jangan tiru aksi di atas ;p





24 comments

September 26, 2011 at 10:58 PM

hahaha.
klaka la kartun.
lukih pkai photoshop la paris tiptopteko weh.
baru lawa.
=P

September 26, 2011 at 11:01 PM

xreti, photoshop pn xde..sedih giler

September 26, 2011 at 11:23 PM

model dengan bulu ketiak.. nanti org tak lalu lak nak tengok iklan tu... heee

September 26, 2011 at 11:26 PM

iklan tu mcm berlakon jugak..ni bkn sya kata..kwn adik sya yg kata sbb die berlakon iklan..saper tue? jeng jeng..adelah resia!

September 26, 2011 at 11:59 PM

comel je lukisan tuh
hahaha
tp betul la..kalo iklan deodorant pompuan mesti nak pakai baju nampak ketiak...

September 27, 2011 at 12:06 AM

@Green Apple
semua pun pengsan...hikk

September 27, 2011 at 12:07 AM

@Uchi kay-f @hmad
huyoh mesti johny kannn

September 27, 2011 at 12:39 AM

hai paris lipton, menyampah jugak iklan ketiak tu, malu tengok dengan adik adik.

well saya dan letak blog kamu dalam bloglist saya... nanti boleh lah saling bertukar komen...

September 27, 2011 at 12:52 AM

betul la apa kau cakap..kita nak yang real punya kejadian!! haha..

ehhhh, aku dah tertiru aksi diatas, acane nih??

September 27, 2011 at 1:10 AM

hhahahaha
betol gakkan
sepesen jek iklan dedoran ni

September 27, 2011 at 3:19 AM

install sudaaaaaaaaa..
jgn ler kemut sgt tenet tuu..
hahahaha.
=P

September 27, 2011 at 9:38 AM

Nice entry

mengapa iklan ini mendapat tempat di kaca televisyen..

x rasa explotasi kepada kaum hawa?

ish2.

^_^

September 27, 2011 at 9:44 AM

haha...lucu je katon tu tp beshhh!

September 27, 2011 at 10:00 AM

tunjuk bulu ketiak.
mesti ramai x beli la.
kay suke gastby spray deodorant je.
terbaik!

September 27, 2011 at 11:20 AM

sapa lah yg nk tiru aksi last sekali tuh.. huhu

dah solat ke belom?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

September 27, 2011 at 11:38 AM

wahaha..tu nk lakukan product diorg..cuba amik bangla ke jadi duta perfume..baru betul..

September 27, 2011 at 1:05 PM

eee..xselera la org nak makan ngan bulusss keluar kat tv.. :P

September 27, 2011 at 1:29 PM

haha.. muka retis oversea tu macam paris hilton la.. haha..
aku pkai deadorent.. gatsby punye.. haha

September 27, 2011 at 1:55 PM

haha...

comel je kartun tu cik paris:)

September 27, 2011 at 2:34 PM

hehehehehhe tu je?

September 27, 2011 at 2:44 PM

kalau yang perempuan ce kasi orang india tengok,putih dak ketiak depa,hahahaha

September 27, 2011 at 3:28 PM

serius aku geli tengok iklan deodoran yang minah2 oversea angkat tangan tunjuk ketiak

September 28, 2011 at 12:00 AM

tips yg bagus dgn selitan teknik merapu yg mustahil haha :P

September 28, 2011 at 1:16 AM

sudah semestinya yang BAIK SAHAJA ditayangkan . tak kisahlah kalau sampai kena menipu sekalipun . errr ~~

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!