August 24, 2010

kestresan yang melanda melampau-lampau

aduhhh...banyak giler esaimen dan segala benda yang nk disetelkan sebelom pulang beraye la kan...been busy sungguh tak terkata...banyak benda yang belegar-legar diruang fikiran ni ha sampai nak terkeluar muntah ijau...huk2 naseb baik sempat sedot balik~ haishhh (keluhan seorang student..)

stress, study, belajar, kampus, campus life, assignment, cuti raya, raya, mid-sem break, cuti semester, tiket raya


tengok board kat atas tu...bnyak betol benda yg nk di due date kan....keje sekola la, meeting la, diskusi la...(ceh padehal ko buat bodow je kn bila tgok board sndiri~)!!
ooopss. yela2 getin started la ni....(melemahkan diri pegi bukak buku~)

keje skola satu hal. satu hal lagi bile sume clas 1&2 hb cancel la kn!!! kalo x aku bley balik 31hb8 nila weiiii.....means 3 hari la aku menunggu pulangkan diri ke kampung!(padehal perak je pon) ni sume disebabkan tiket dah beli~ sobsob...

ni la dikatakan dugaan di bulan Ramadhan. padehal xde la besar mane pon dugaan yg diuji...banyak lg insan yg lemah kat luar sana kena tanggung probs yang lg beganda besarnya... hikkk...bgos btol memotivatekan diri...

xpe. berusaha xila! chayok~ ^.<

2 comments

August 24, 2010 at 4:00 PM

jgn tension2..biasela kalo dh nm student kn

August 25, 2010 at 3:58 PM

chaiyok!!! :)

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!