February 4, 2012

Biniku Sakai

Assalammualaikum,


Cerpen ni, ending kepada cerpen dari Ezad [Biniku Sakai]



Aku duduk sendirian di suatu sudut.
Tak boleh main sangat dengan minah nih, nanti apa lagi dia buat untuk malukan aku.

Aku memerhati suasana parti mewah ni, ada DJ sedang rancak memainkan lagu....
Yep idea aku nak basuh si Myra, kini datang dengan rakusnya.
Kehkehkeh. Aku bagai dirasuk.
Aku ke meja DJ tu untuk merequest lagu spesel untuk Myra. Sambil terus merampas mikrofon disisi DJ tersebut.


'Attention, attention please...,
Buat isteri tersayang, Myra Hasfira Syafareena Hana Farha aka Myra dangdut, abang ada lagu yang hendak dituju khas untuk awak... Ehem, ehem....'


Jeman mula melantunkan suaranya yang ala-ala bajet retis.

Saksikanlah~~~~saksikanlah olehmu wahai sang hujan~~
Aku yang telah jatuh~~Dilanda.....asmara~~


Lagu memori daun pisang terus berkumandang memecah suasana parti.
Orang ramai mula bersama pasangan masing-masing dan berdansa mengikut rentak lagu Memori Daun Pisang itu. Aku plan nak ajak Myra menari kerana aku tahu Myra menari kelaut. Tidak sepertiku.
Orang ramai menggelarkanku, kaki clubbing Selayang.


Aku mula menarik rakus Myra merapati aku. Eh tiba-tiba dadaku berdegup kencang.
Hakkktuihhh. Myra meludah tepat kewajahku sambil terus berlari anak ke parking.


Aku mulai kejar Myra sambil lap air ludah tadi. Hujan dan dan turun lebat ke bumi...
"Myra, Myra woi tunggu aku...!"


Aku berhenti melihat Myra menangis teresak-esak di sudut kereta Ferrari miliknya.
Sensitif jugak Myra ni, ingatkan sakai sangat! Getus aku.


"Dah kau kenapa nanges dalam hujan?" Aku yang gentleman memimpin dirinya masuk ke dalam kereta...


Aku mula startkan enjin kereta. Aku melihat baju Myra yang putih tadi terus menjadi lutsinar. Gulp. Aku merapati dirinya. Tanpa ku sedar, kami memadu asmara....


Sehinggalah keesokannya, baru kami sedar yang kami masih di dalam kereta! Hari sudah siang bro! Aku tersenyum nakal mengenangkan aktiviti kami malam tadi. Lalu pulang kerumah...


Dua hari kemudian!
"Abang Jeman....Tahniah...abang akan jadi papa....!" Myra keriangan.


"Apa? Apa? Padahal baru dua hari lepas kita...buat projek tu...?"


Jeman terkena!





Ingatkan nak buat ending romantik. Tapi bila mengenangkan tajuk Sakai tu...sakailah jugak ending dia...
Maaf atas penggunaan kata sakai. Weeeee



32 comments

February 4, 2012 at 6:15 PM

pjgnyeeeeeeeeee name myra tue...hihihi

February 4, 2012 at 6:27 PM

ayoo...cerita ni utk org kawennnnn.

February 4, 2012 at 6:33 PM

@Uchi kay-f @hmad
klasik x? ehee


@k.niza
oopsss larikkkk ;p

February 4, 2012 at 6:43 PM

jeman??aiyak mmg sakai lah..HAHA

February 4, 2012 at 6:51 PM

sakai tuh ape?

February 4, 2012 at 7:26 PM

haha..menarik.:)

February 4, 2012 at 7:26 PM

KAK ! gua rasa nak lempang lu guna kaki laa. haha :) nama bapak la panjang. kena buat 5 i/c baru muat nama tu. kahkah

February 4, 2012 at 7:33 PM

hahaha sedap betul die gi ludah kat muke laki diee

February 4, 2012 at 7:43 PM

peh sakai gila nama myra tu , harhar .

February 4, 2012 at 7:53 PM

err sakai tu....xellok utk bdk2 sekian~ ;p

February 4, 2012 at 8:29 PM

adesss....mmg sakai..haha

February 4, 2012 at 8:52 PM

sambungan yg mnarik..kahkah..
plg tak tahan nama dia.. :)

wei..ending yg bhagia..hihihi ^__^

February 4, 2012 at 9:45 PM

best tu,,menarik...wahh..so sweet..2 hari selepas tu..dah jadi papa..

February 4, 2012 at 10:02 PM

nasib la jeman jd kambing hitam

kahkah kah

February 4, 2012 at 10:09 PM

haha giler cepat melekat!!!hahaha

February 4, 2012 at 10:41 PM

ahaa. memang sakai! :D

February 4, 2012 at 11:01 PM

adehh. sini ang! aku mau chop sakai kat tgn hang! thorpp!!!

February 4, 2012 at 11:49 PM

adesss... ending sakaii -.-' hihi

February 5, 2012 at 12:32 AM

sakai sunggoh. muahahah.

February 5, 2012 at 12:32 AM

sakai sunggoh. muahahah.

Anonymous
February 5, 2012 at 1:08 AM

arghhhhhhhhhhh sakai nye ending ko buat..hahahaha...oi2 sape hamilkan Myra tu?ekekekeke....

http://remajapower.blogspot.com/2012/02/8-blogger-wanita-yang-patut-anda-kenali.html

February 5, 2012 at 2:29 AM

@Cik tikahjakun? :P

February 5, 2012 at 11:12 AM

he3 .. best jugak ending dia .. hehehe ... x sia2 salin url tadi ..

February 5, 2012 at 11:29 AM

hahaha...sweet sgt ek..TERpregnant pulak :p

February 5, 2012 at 12:02 PM

kisah benar ke cerpen ni paris? :P

February 5, 2012 at 1:41 PM

erkkk.citer ni tuk org dewasa
bwh umo cpt kua naaa
haha
:D

February 5, 2012 at 3:05 PM

amboi cepatnye 2 hari baruuu.. haha

February 5, 2012 at 4:22 PM

bahahaha.. cepat gile dpt anak..Myra lam citer lu Myra nushuz!
Myra citer wa msih berdara.. grrr

Anonymous
February 5, 2012 at 4:50 PM

hehe..best2..tp yg last tu 2hari jep..haha..jeng3..^^

February 6, 2012 at 8:42 AM

2hari? cptnye...hahaha

February 8, 2012 at 12:39 AM

hebakkk...2 hari dah jadi papa?hahaha..senget je

February 9, 2012 at 9:14 PM

sperma segera ke apa ni?2 hari usahasama udah leh hasil?hamboi.

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!