December 19, 2011

Aiskrim Paling Sedap

Assalammualaikum,



Korang pernah makan tak aiskrim kat atas ni? Melting in your mouth kata kaw. Saat ia cair dan jatuh ke trakea itu adalah saat paling nikmat. Alhamdulillah nikmatnya... Sungguh asyik sekali bah. Tak caye pergi beli cepat kat supermarket berdekatan. 

Harga dia tak berapa nak tahu sebab buka peti ais rumah je terus rembat. Macam-macam perisa buah-buahan yang dapat dicuba. Paling sedap setakat ni perasa durian. Tipu je. Manggis kot. Seriyus sila amik saya jadi duta produk nih! Mauuuu....




14 comments

December 18, 2011 at 10:21 PM

hamboi, macam sedap sangat je ni.
nak kena try ni. slurpp! :D

December 18, 2011 at 10:29 PM

slurpppp~~

mmg sodap...

December 18, 2011 at 10:32 PM

apa tajuk eskrem ni? sherbet ka? esok nak gi beli la...slrpppp

December 18, 2011 at 10:49 PM

pergh...aiskrim,tak pernah makan..selalu makan aiskrim kring2 dr orang yg bonceng motor tu jer,hehe...;p

December 19, 2011 at 12:29 AM

plizz..sy nak juga...hehee

December 19, 2011 at 1:23 AM

perise manggis tu ehhh
huwaaa
x ase lag
nnti nak ase ahhhh

December 19, 2011 at 10:28 AM

sy igt sy sorg je peminat askim tu.rupanya geng!!

December 19, 2011 at 6:28 PM

yup shorbet magnolia....
yay ade gang!

December 19, 2011 at 6:45 PM

okkkk nti try

December 19, 2011 at 6:53 PM

sedapnya tuh manggis ice cream :D

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

December 19, 2011 at 7:01 PM

sedapnyeeeeee...=)

December 19, 2011 at 10:21 PM

wah dari penceritaan dlm entry nie mcm sedap yang amat je?kene try nie :)

December 20, 2011 at 3:05 AM

mesti sedap sangat ni.dah mcm duta produk da ni.hihi

February 5, 2012 at 9:42 AM

lah, dah jadi tanda soal la awak..

jom baca sebentar jep..
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

Post a Comment
 
HOME | ABOUT ME | PORTFOLIO | BLOG TIPS | SITEMAP | CONTACT ME
This is a personal web blog and any opinions expressed here was represent my own unless otherwise specifically stated.
If any entry had been share from this blog should be credit given to www.lovexils.blogspot.com.
Thanks for your visit sweet people. :D
copyright 2007-2016 to Love,xils!